Alla inlägg den 16 april 2008

Av marie - 16 april 2008 16:16

Jag är en kvinna som tycker om att skriva . Hade jag inte utbildat mig till "sjuksyrra" så hade jag nog blivit journalist. Andra saker som jag gillar är att skapa saker med mina händer och har hela mitt liv tyckt om att sy, sticka, måla möbler mm. Nu senast har jag börjat att göra smycken , mest med pärlor och silvertråd. Under en längre period av sjukskrivning så har jag också börjat att skapa hemsidor på datorn , vilket är ett annat sätt att skapa . Att kombinera bilder och färger och att dessutom kunna kombinera detta med en text som man för dagen känner för, passar mig utmärkt.. Är väl fortfarande en novis med datavärldens mått mätt ,men jag lär mig mer och mer. Ett speciellt TACK vill jag rikta till mina "cybervänner " Agge och Siv på space . Agge har bl.a lärt mig lägga att in musik och Siv lärde mig att lägga in bilder där. Jag har inte riktigt kommit underfund med alla funktioner och möjligheter, men jag lär mig allteftersom..

För övrigt så har jag en stor familj och en medfödd svaghet för fyrbenta vänner och i vårt hus bor för närvarande av fyra kattor......förutom Cockerspanieln Malte som jag lånar av min dotter ibland..Längtar oxå tillbaka till hästryggen men är begränsad av artrosförändringar i mina leder vilket i sig är frustrerande när man vill så mycket.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards