Alla inlägg den 16 maj 2008

Av marie - 16 maj 2008 11:31


Ja ,så var det rehabkursen.  Innehållet har varit både bra och varierat.Vad hade jag för förväntningar. Jo att allt skulle bli bra..Så enkelt var det inte. Mår jag bättre? Tyvärr inte just nu..Är inne i en svacka både vad det gäller värk och humör.Då gäller det att ha en copingstrategi. Focusera på annat tex. sitta här och skriva av sig sin frustration.Värktabletter tar jag bara om jag absolut behöver, det kanske inte är någon bra strategi att låta bli ,men tabletter gör mig så trött.

Möte med försäkringskassan.. Min målsättning är att komma tillbaka till mitt arbete..Hoppas att vi hittar någon bra strategi för den målsättningen...

För övrigt tänker jag fortsätta att träna, med eller utan värk.... långa friska promenader är skönt.Kanske lite simning och absolut ska jag kosta på mig taktil massage, funderar också på mental yogakurs....man måste ju höja livskvaliten så gott man kan.

Ovido - Quiz & Flashcards